Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

 

Handelsbetingelser for renfi.dk

Oplysninger om os

Renfi.dk

CVR - 42154350

8700 Horsens

Spægbogade 16 Horsens

Mail - kontakt@renfi.dk

 

Priser

Alle priser du ser på vores side er i danske kroner og alle priser er inklusiv moms. Der er altså ingen skjulte gebyrer eller lign på vores priser. Vi forbeholder os ret til at kunne ændre i prisen fremadrettet. 

 

Betaling

Hos Renfi.dk godtager vi flere forskellige betalingsmuligheder. Du kan se vores betalingsmuligheder herunder. Betalingen bliver trukket på din konto, når varen afsendes fra vores varelager. Hvis du er i tvivl om noget omkring vores betalingsmetoder, er du mere end velkommen til at sende os en mail. 

Der er INGEN kort eller transaktionsgebyr på vores betalingsmetoder. 

 

Levering

Hvis du bestiller på vores side inden klokken 14:00, så bliver ordren sendt afsted samme dag. Hvis du bestiller senere på dagen, bliver pakken sendt afsted den kommende hverdag. Vores typiske leveringstid er 1-3 hverdage, afhængig af hvornår du bestiller, samt hvilken leveringsmetode du bruger. Hos renfi.dk har du mulighed for at få sendt din pakke til nærmeste pakkeshop, eller du kan få den sendt til din private adresse. 

Vi sender til hele Danmark, og vi sender vores pakker alle hverdage og der bliver leveret pakker alle hverdage. 

 

Reklamationsret

Hos renfi.dk yder vi 2 års reklamationsret, som er i henhold til købeloven. Hvis der er fejl i materiale, eller der er anden form for fabriksfejl, så er din reklamationsret gældende. Hvis dette er tilfældet, betyder det altså at du kan få varen repareret, dine penge retur, afslag i prisen eller ombyttet din/dine varer. Dette afhænger af hvilken fejl der er tale om på produktet/produkterne. Reklamationsretten gælder kun hvis der er materiel skade eller anden form for fabriksfejl på produktet. Hvis det er kunden som har forårsaget skaden, eller på anden vis er skyld i fejlen, gælder reklamationsretten ikke. For at gøre brug af din reklamationsret, skal du give os besked på denne mail - 

Husk altid at sende produktet tilbage i ordentlig indpakning, så produktet ikke tager skade. Vi anbefaler at du får en kvittering og tracking nummer på din forsendelse, så det er muligt at se status på pakken. 

 

Refusion

Hvis du ønsker at få pengene retur for dit køb, skal du sende dine bankoplysninger til os over mail, så vi kan sende pengene retur. Du kan sende dit Konto nr og reg nr over mail, så sender vi pengene retur efter aftale. Dine bankoplysninger vil kun blive brugt til at refundere beløbet i forhold til refusionen. 

 

Returnering

Hos os har du som forbruger altid 14 dages fortrydelsesret. Din fortrydelsesret udløber 14 dage efter at du har modtaget din vare, eller den sidste vare hvis du bestiller en større ordre, som ikke bliver leveret samlet. Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du inden 14 dage give os besked på mail om at du ønsker at fortryde dit køb. Henvendelse skal ske til denne mail - kontakt@renfi.dk

Du kan ikke benytte din fortrydelsesret blot ved at nægte modtagelse af ordrer, hvis du ikke har givet os besked om dette. 

Du skal sende din ordre retur til os inden for rimelig tidsomfang, og senest 14 dage efter at du har meddelt os at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Vi dækker ikke returnerings udgifterne, og du har selv ansvar og risiko for at pakken bliver ordentlig leveret og i ordentlig stand. Vi anbefaler altid alle vores kunder at sende pakken retur med track and trace, så der er mulighed for at spore pakken. 

Varen skal sendes til denne adresse - 

c/o Weblogistik ApS Hvedemarken 7A 3650 Ølstykke
Husk at skrive renfi.dk og IKKE at sende pakken til pakkeboks. Ellers kan vi ikke modtage pakke.

Det er vigtigt at du IKKE sender pakken til en pakkeboks, da vi ellers ikke kan modtage varen, og du kan ikke få pengene retur så. Pakken skal sendes direkte til vores adresse

 

Når vi modtager pakken:

Du har lov til at prøve dit produkt, ligesom hvis du handlede i en fysisk butik. Hvis der er sket unødvendig afprøvelse eller anden form for skade på produktet, er det dig der står for hæftelsen af skaden. Hvis varen har draget skade, betyder det altså at du er ansvarlig og hæfter for en eventuelt forringelse af produktet.

 

Tilbagebetaling

Hvis du fortryder dit køb, og det opfylder kravene omkring rettidig melding omkring du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så får du pengene tilbage. Hvis du ikke har behandlet produktet ordentligt som nævnt ovenfor, er det ikke sikkert du modtager det fulde beløb retur. Husk at du skal give os besked om at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret inden for 14 dage efter at du har modtaget din pakke eller den sidste pakke hvis ordren bliver sendt over flere omgange. Derefter skal du også sende pakken afsted til os, uden unødig forsinkelse. Hvis der er værdiforringelse på produktet, og det anses som brugt, bliver dette trukket fra det beløb du skal have refunderet. 

Vi har mulighed for at vente med at tilbagebetale dit beløb, indtil vi har modtaget pakken, medmindre du har sendt os dokumentation på at pakken er sendt afsted. 

 

 

Persondatapolitik 

For at du kan lave et køb hos os, er der brug for følgende oplysninger om dig. 

For at ordren kan blive gennemført, skal vi bruge 

  • Navn 
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse

For at kunne levere varen korrekt til dig, er vi nødt til at registrere og videregive oplysninger om dig, for at kunne gennemføre din ordre. F.x leveringsoplysninger, til vores lager hvor pakken skal sendes fra. Vi har altså samarbejde med flere forskellige samarbejdspartnere, hvor det er nødvendigt at din info bliver registreret. De bliver 100 % registreret og opbevaret til vores formål, og de bliver ikke brugt til unødvendig brug, og bliver ikke videregivet til nogen for at de kan gøre brug af dem. Alle vores samarbejdspartnere er baseret i EU, så alle oplysninger er godt beskyttet, og bliver som sagt kun brugt til vores formål, og på ingen måde videregivet unødvendigt. 

Du har ret til at få oplyst hvilke oplysninger der er gemt om dig, det kan du få af vide ved at skrive til os. Du kan få slettet dine oplysninger ved at oplyse os omkring du ønsker at få dem slettet. Skriv til os på denne mail - 

Den dataansvarlige for vores side er Anjebi cvr - 42154350

 

Klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage over noget på vores side, eller har eventuelle andre spørgsmål som du ikke kan finde svar på her på vores side. Så kan du klage direkte til os og se vores kontaktoplysninger herunder

CVR - Anjebi - 42154350

Mail - kontakt@renfi.dk

Hvis vi ikke kan hjælpe dig videre med dit problem, har du også mulighed for at klage til center for klage løsning

Nævnenes Hus 

Toldboden 2 

8800 Viborg 

www.naevneneshus.dk 

 

Hvis du ikke er bosat i Danmark, men bor i et andet EU land, kan du angive din klage her til eu kommissionens online klage platform. Du kan se mere til den her - http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Hvis du indsender din klage her, skal du huske at angive vores mail - 

og eventuelt vores website - renfi.dk